Shop More Submit  Join Login
About Deviant Premium Member Go-Devil-DanteNew Zealand Recent Activity
Deviant for 10 Years
20 Month Premium Membership
Statistics 378 Deviations 57,682 Comments 6,280,161 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Friends

:iconamneco: :iconbunkun: :icondejavil: :iconfelisdeityus: :iconhani7: :iconmonkeyjay: :iconmikanrock: :iconnacacl: :iconprettyellowcape: :iconrufftoon: :iconrahhc: :iconsixhawks: :iconsmilyimp: :icontsukiastar: :iconyuumei:

Icons for me to remember

:iconhedgehog-tier::icongermanyxfrance::iconenglandgiggleplz::iconsexyenglandplz::iconfrancebuttplz::iconrussiacrying2plz::iconprimorsky:
:iconwolfie559933::iconfrenchwhineplz::iconfaintingplz::iconitabroshumpplz::iconnethrion::iconcatqueen13:

AVENGERS o baby who's the hottest? (from the 2012 movie :drool:

35%
2,251 deviants said Loki
18%
1,164 deviants said Ironman
18%
1,133 deviants said Thor
13%
842 deviants said Captain America
6%
409 deviants said Hawkeye
5%
298 deviants said I dunno what you're talking about (WTF GET IN THE THEATRE N WATCH IT THEN DRAW PICTURES YA FOOL!!)
3%
177 deviants said Bruce Banner
2%
155 deviants said someone else

ATLA: Lost Episode - The Boiling Cock

Will I ever truly be back hair? I mean.. here?

Journal Entry: Sat Feb 8, 2014, 3:14 PM


PRICE HIKE!! Cos I'm busier now, so only people who really want them will order them I guess haha! :love:

:star:I only take paypal $usd
:star:Note me! XD 
:star: There are things I won't draw so lemme know what kinda thing you want
:star: I get to do whatever I want with your characters muahaha! You can give me some keywords to what you want your pic to be like if you want but if you want them doing some complicated or specific or with a background chuck in another $10 plz :love:

:bulletred:$15 per character, cel shaded $10 commissions 6 by Go-Devil-Dante 



:bulletred:$5 per character pencil sketch (scanned,. or +$15 to mail it. Must be specified beforehand!): sketch request 4 TheartloverGP by Go-Devil-Dante

:bulletred:$20 per character if you want effects or just more love in the rendering I want cape too bro by Go-Devil-DanteCats, the danceical by Go-Devil-Dante who knows what I mean by this... I DON'T HAHA! XD :love:


1.:iconkittengrl39: gankutsuo - done

awaiting payment (at old price still)
:iconwhiteeclipse18: OCs solar/dmitri
:iconkuromika: L/raito
:iconsapphirahiro:?



Webcam

Comments


Add a Comment:
 
:iconmoogan111:
moogan111 Featured By Owner Sep 29, 2014  Hobbyist General Artist
woah now I wanna try animating haha
Reply
:iconj9burger:
J9Burger Featured By Owner Sep 29, 2014
Your gallery is so funny! Had a nice laugh now :)
Reply
:iconblackkitty5:
blackkitty5 Featured By Owner Sep 19, 2014  Hobbyist Artist
hello, i love your art! can i plz get i commission? :3
Reply
:iconpandorikapay:
PandorikaPay Featured By Owner Edited Sep 6, 2014
you were one of the first artists whose work I watched even as a non registered on DA, I love your arts and wish you creative promotions: D;D:D:DDD (glad your ART in full) EEEEEEEE
It's cool it is gorgeous, I like you:3
Ahah would know that my friend and all your video we recommend to watch ( I CANT DECIDE LOL :D)
 super  super :D
 
let's be friends?

Reply
:iconkinewds:
KiNewds Featured By Owner Sep 5, 2014  Hobbyist Writer
Hey I just wanted to say I've been a fan for a few years now, five years ago when I first found dA I found your art, and I loved it then, and I still do. ;w;   :heart: 
Reply
:iconsecret-key:
Secret-Key Featured By Owner Aug 3, 2014  Hobbyist Writer
Your stuff is literally so funny and ridiculous i love it
Reply
:icongo-devil-dante:
Go-Devil-Dante Featured By Owner Sep 4, 2014
Cheers haha! 
Reply
:iconkarriethesketcher:
KarrieTheSketcher Featured By Owner Jul 16, 2014  Hobbyist General Artist
Hello~ I'm I new Deviant here and I wanted to ask: how did you start commissioning? I never really found how people start commissioning o-o? Do you master computer art first then once ur confident enough and have a lot of watchers, u start? Coming to think of it, how do people get lots of watchers? O.o? 

    -Clueless new deviant
Reply
:icongo-devil-dante:
Go-Devil-Dante Featured By Owner Sep 4, 2014
Thats exactly how i started! xD i got watchers from just really getting into the community n talking to ppl, then i guess just started drawing crazy pics that ppl liked or were different, i think thats how i got watchers,
Reply
:iconbungeebee:
BungeeBee Featured By Owner Oct 1, 2014  New member Student General Artist
Thanks for the tips :D
Reply
Add a Comment: