Shop Mobile More Submit  Join Login
bolin the twin magnet by Go-Devil-Dante bolin the twin magnet by Go-Devil-Dante
HAHHA why did I bother colouring this?? I dunno.
choose carefully bolin, one of these things is not like the other,...
O no I forgot eska's eyeshadow! O well. XD
Add a Comment:
 
:iconguypopcorn:
Guypopcorn Featured By Owner May 1, 2016  Hobbyist General Artist
ahhh! love this!! :D (Big Grin) 
Reply
:icongamzeenmakaral:
GamzeenMakaral Featured By Owner Feb 4, 2016  Hobbyist Writer
THEY GOT HIS PANTS OFF! OH DEAR.
Reply
:icontwilight7070:
twilight7070 Featured By Owner Dec 29, 2015
this is soooo true
Reply
:iconkeoni15:
Keoni15 Featured By Owner Jul 7, 2015
I Love This!!! More PLZ!!!
Reply
:iconcicerothefool:
CiceroTheFool Featured By Owner May 17, 2015  Hobbyist General Artist
Oh.Dear.God.......! Big Fool Emoji-05 (Pervy Nosebleed) [V2] LOVE THIS!
Reply
:iconsymbionia:
Symbionia Featured By Owner Feb 13, 2015
Earthbending Twins!Earthbending Twins!
Reply
:iconthesojournist:
thesojournist Featured By Owner Feb 13, 2015
Opal's going to be jealous. She can't match twin power!
Reply
:iconcourtneymc07:
Courtneymc07 Featured By Owner Feb 12, 2015  Hobbyist Digital Artist
OMG HAHAHA
Reply
:iconvyctorian:
Vyctorian Featured By Owner Feb 5, 2015   Digital Artist
Lovely work!~
Reply
:iconalakesynn:
alakesynn Featured By Owner Feb 4, 2015
lol just noticed he isn't wearing pants now
I say go Desna and Eska.
Reply
:icondehfentom:
DehFentom Featured By Owner Jan 30, 2015
Wei Wing!
Reply
:iconusagi-cri:
Usagi-CRI Featured By Owner Jan 25, 2015  Hobbyist General Artist
<3
Reply
:iconerisabetta:
Erisabetta Featured By Owner Jan 24, 2015  Professional Digital Artist
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL XDDD
Reply
:iconkeoni15:
Keoni15 Featured By Owner Jan 24, 2015
I Love This!!! More PLZ!!!
Reply
:iconvampshinobi:
VampShinobi Featured By Owner Jan 23, 2015  Student
XD Why not both Bolin, Why not all of them?!
Reply
:icongaystudent:
GayStudent Featured By Owner Jan 15, 2015
Yup. This totally happened.
Reply
:iconayamesuzuki:
AyameSuzuki Featured By Owner Jan 14, 2015  Hobbyist General Artist
I am so glad this exists colored or not. Ahahah omg
Reply
:icongo-devil-dante:
Go-Devil-Dante Featured By Owner Jan 23, 2015
HAHA Cool, thanks XD
Reply
:iconadazedrainbow:
AdazedRainbow Featured By Owner Jan 12, 2015  Student
Yay! Some Bolin love :) we all could use more of that!~
Reply
:icongo-devil-dante:
Go-Devil-Dante Featured By Owner Jan 23, 2015
good, cos you gonna get more!! XD
Reply
:iconmastermind109:
Mastermind109 Featured By Owner Jan 10, 2015
You got this Bolin...or maybe not...
Reply
:icongo-devil-dante:
Go-Devil-Dante Featured By Owner Jan 13, 2015
he's got it. he's got it all!! XD :love:
Reply
:iconkatsuomangaka:
Katsuomangaka Featured By Owner Jan 10, 2015  Student General Artist
omfg i thought the same thing when he caught su's son 
Reply
:icongo-devil-dante:
Go-Devil-Dante Featured By Owner Jan 13, 2015
catching wei makes you gay, that is tru factz. XD
Reply
:iconkatsuomangaka:
Katsuomangaka Featured By Owner Jan 14, 2015  Student General Artist
ooooOoOOOHhh my gOd
Reply
:iconveeri:
Veeri Featured By Owner Jan 10, 2015
Why not all of them?
Reply
:icongo-devil-dante:
Go-Devil-Dante Featured By Owner Jan 11, 2015
he's not very smart... XD
Reply
:iconjoemerl:
JoeMerl Featured By Owner Jan 9, 2015  Student Writer
:iconbolinplz::iconsaysplz::sprint:
Reply
:iconfallenangelgm:
FallenAngelGM Featured By Owner Jan 8, 2015
Run to Opal! Run, Bolin!!

But seriously, great picture!
Reply
:icongo-devil-dante:
Go-Devil-Dante Featured By Owner Jan 11, 2015
opal will metalbend cuffs on him and throw him back into the pit so she can watch... she's such a perv XD :heart:
Reply
:iconfallenangelgm:
FallenAngelGM Featured By Owner Jan 11, 2015
Opal is an airbender.
Reply
:icongo-devil-dante:
Go-Devil-Dante Featured By Owner Jan 23, 2015
O yea... HAHAHA!!!
Reply
:iconfrappe7:
Frappe7 Featured By Owner Jan 8, 2015
Oh gee i just realized this!
Reply
:iconwaterbendingqueer:
WaterbendingQueer Featured By Owner Jan 7, 2015  Student General Artist
HAHA!  This is so full of WIN!
Reply
:icongo-devil-dante:
Go-Devil-Dante Featured By Owner Jan 11, 2015
HE will be so full of WINg soon. oops :heart:
Reply
:iconwaterbendingqueer:
WaterbendingQueer Featured By Owner Jan 21, 2015  Student General Artist
Haha!
Reply
:iconchibi-kyubi-kun:
Chibi-kyubi-kun Featured By Owner Jan 7, 2015  Student Artist
Oh you're alive!!
Reply
:icongo-devil-dante:
Go-Devil-Dante Featured By Owner Jan 11, 2015
just... BARELY!! XD
Reply
:iconbeck-kun:
Beck-kun Featured By Owner Jan 7, 2015  Hobbyist General Artist
Ohmy.. o3o
Reply
:iconzombieowl:
ZombieOwl Featured By Owner Jan 7, 2015  Hobbyist Digital Artist
Those lucky lucky twins XD
Reply
:iconanimelover1988:
animelover1988 Featured By Owner Jan 7, 2015
nice
Reply
:iconsung-min:
sung-min Featured By Owner Jan 6, 2015  Hobbyist Traditional Artist
YESSS BOLIN!!!
Reply
:iconladysora13:
ladysora13 Featured By Owner Jan 6, 2015
I just adore Bolin's expression!
Reply
:iconsmilyimp:
smilyimp Featured By Owner Jan 6, 2015
LoL He's a twins magnet!!!! :love:
Oh the twins harem, hahahaha :heart:
Instead of one, shouldn't he be careful about the other three??? So don't bother choosing!!! :XD:
Ha! Pantsless boy is so much loved~ :giggle: :XD:
Reply
:icongo-devil-dante:
Go-Devil-Dante Featured By Owner Jan 11, 2015
Thanks smily! :heart::heart: HAHA I know, but the longer he takes to choose, the more time they have to convince him that they're the one to pick :P :heart:
Reply
:iconsmilyimp:
smilyimp Featured By Owner Jan 12, 2015
That's a good plan they came up with!!!! :la: :XD:
And it will work, hahahaha :evillaugh:
Reply
:icondanzr4ever:
danzr4ever Featured By Owner Jan 6, 2015  Professional Digital Artist
Pick the hot twin! 
Reply
:icongo-devil-dante:
Go-Devil-Dante Featured By Owner Jan 11, 2015
HAHA! "ew you want the twin who parts his hair to the left? GET OUT." XD
Reply
:icondanzr4ever:
danzr4ever Featured By Owner Jan 13, 2015  Professional Digital Artist
"No, I meant the one that parts their bush to the right"  XD 
Reply
:icongo-devil-dante:
Go-Devil-Dante Featured By Owner Jan 23, 2015
PAHAHAHHA!!! XD :love:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 6, 2015
Image Size
325 KB
Resolution
1100×1514
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
13,511 (3 today)
Favourites
893 (who?)
Comments
98
Downloads
31
×